sobota, 29 października 2011

Halloween

Hej.
Zmianiłam wygląd bloga na prostszy i minimalistyczny. Wydaje Mi się,
 że tak wygląda schludniej i lepiej.

Jak już pewnie wiecie mamy 4 dni wolnego, długi weekend. W tym dobrze znany wszystkim
Halloween. Bardzo lubię ten dzień, ponieważ można się świetnie bawić. Wycinanie dyni,
tworzenie dekoracji, przebieranie się i robienie ciekawych i zadziwiających makijaży.
Tym ostatnim sie dzisiaj zajęłam i wyszło mi nawet fajnie. Nie będę wam pokazywała jak
 zrobić make-up, ale umieszcze zdjęcie z efektem końcowym.

Ogólnie życzę wam udanych imprez jeżeli sie na takie wybieracie, a jeżeli nie to ogólnie dobrze spędzonego weekendu.

Halloween: Carve-by-Color Pumpkins - Martha StewartPHOTIBILOUSSeasonal LovePumpkin Greeting | Flickr - Photo Sharing!jpetri -music † ზ

Zrobiłam makijaż z podwójnymi 'rzęsami' i do ich podkreślenia użyłam fioletowego cienia do oczu.

Kapelusz- H&M
Chustka: Pamiątka z wakacji : )


Sory za jakoś zdjęcia, ale jak robi je sie samemu nie wychodzi za ciekawie ;)

3 komentarze:

  1. świetny wyszedł ci ten makijaż .. !
    ja Halloween nie obchodzę ;/ bo moi znajomi nie obchodzą .

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuje :)
    Ja też nie, ale zawsze można sie bawić samemu np. przy wycinaniu dyń ;)

    OdpowiedzUsuń